اقتصاد

FCC با شرکت های مخابراتی بر سر تداخل انتخاباتی مربوط به هوش مصنوعی به توافق یک میلیون دلاری دست یافت

FCC با شرکت های مخابراتی بر سر تداخل انتخاباتی مربوط به هوش مصنوعی به توافق یک میلیون دلاری دست یافت

FCC با شرکت های مخابراتی بر سر تداخل انتخاباتی مربوط به هوش مصنوعی به توافق یک میلیون دلاری دست یافت

Bijie.com گزارش داد:

Lingo Telecom موافقت کرده است که یک میلیون دلار برای تسویه حساب با کمیسیون ارتباطات فدرال در مورد یک تماس رباتیک تولید شده توسط هوش مصنوعی که صدای رئیس جمهور جو بایدن را تقلید کرده و برای تداخل با سال 2024 طراحی شده است، بپردازد. مقدماتی ریاست جمهوری نیوهمپشایر

این تماس ها توسط مشاور سیاسی استیو کرامر سازماندهی شده بود که متعاقباً به 13 فقره جنایت سرکوب رأی دهندگان و 13 مورد جنایت در جعل هویت نامزد متهم شد. مجرم و 6 میلیون دلار جریمه شد. کمیسیون ارتباطات فدرال اوایل ماه مه.

این آخرین مورد از یک سری حوادث مربوط به استفاده از هوش مصنوعی برای تأثیرگذاری بر نظرات رأی دهندگان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ایالات متحده است.

در ماه ژوئیه، ایلان ماسک، میلیاردر فناوری، ویدئویی از هوش مصنوعی جعلی منتشر کرد که در آن، معاون رئیس جمهور، کامالا هریس، اظهاراتی را منتشر کرد که هرگز گفته نشد. ماسک بعداً تصریح کرد که این ویدیو طنز بوده و قصد سطحی بودن آن را نداشته است.

در حالی که Lingo Telecom مستقر در میشیگان مطالب عمیق جعلی ایجاد نکرد، FCC علیه این شرکت اقدام کرد زیرا طبق بیانیه روز چهارشنبه. قوانین مشتری خود را بشناسید و ارائه دهنده بالادستی خود را بشناسید.

علاوه بر جریمه، Lingo Telecom موافقت کرد که تعدادی از اقدامات را برای جلوگیری از استفاده مجدد از خدمات خود به این روش در آینده انجام دهد. این موارد عبارتند از:

    گواهینامه سطح A، بالاترین سطح اعتماد برای شماره‌های تلفن، فقط برای تماس‌هایی اعمال می‌شود که خود Lingo Telecom شماره شناسه تماس‌گیرنده را به طرف برقرارکننده تماس ارائه کرده است. با به دست آوردن سوابق پشتیبانی مستقل، هویت و خط کسب و کار هر مشتری و ارائه دهنده بالادستی را تأیید کنید. فقط ترافیک را از ارائه دهندگان بالادستی که مکانیسم های کاهش تماس رباتیک قوی دارند و به درخواست های عقب نشینی پاسخ می دهند، منتقل کنید.

Decrypt برای نظر دادن با FCC و Lingo Telecom تماس گرفته است اما در زمان نگارش پاسخی دریافت نکرده است.

Loyaan A. Egal، مدیر دفتر اجرای FCC، در بیانیه ای گفت که این توافقنامه “پیام قوی” را ارسال می کند که انتظار می رود ارائه دهندگان خدمات ارتباطی اولین نفر باشند. خط دفاع در برابر تهدیدات دیپ فیک و FCC آنها را مسئول خواهد دانست.

پتانسیل ایجاد دیپ فیک برای گمراه کردن رأی دهندگان به موضوع مهمی در چرخه انتخابات فعلی تبدیل شده است. اوایل این هفته، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه دونالد ترامپ برای حمایت از دومین انتخابات کمپین انتخاباتی خود، از دیپ‌فیک‌های تیلور سوئیفت، ایلان ماسک و رقیب سیاسی خود، کامالا هریس، تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

ویرایشگر: سباستین سینکلر

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا